Kategorie

Kontakt

masz pytania? 
napisz do nas
shop@optiparts.pl

Regulamin

Regulamin świadczenia usług sklepu OPTIPARTS.PL

 

§ 1

OPTIPARTS.PL jest sklepem internetowym, którego właścicielem jest firma NEWBLUE z siedzibą w Rytlu przy ul. M.Konopnickiej 1, 89 -642, wpisaną do CEIDIG.
Regulamin określa zasady zawierana transakcji w sklepie OPTIPARTS.PL

 

§ 2

OPTIPARTS.PL jest internetowym sklepem, za pośrednictwem którego zarejestrowani użytkownicy mogą nabywać sprzęt oraz odzież sportową-żeglarską.

 

§ 3

  1. Dokonywanie zakupów za pośrednictwem OPTIPARTS.PL wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.
  2. Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Forefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce.

 

§ 4

  1. Aby złożyć zamówienie, należy zarejestrować się na stronie sklepu (www.optiparts.pl/user/createAccount) i wypełnić wskazany na tej stronie formularz.
  2. Zamówienie dokonywane jest przez wybór właściwej pozycji , wybór liczby egzemplarzy i kliknięcie znaku „kupuję”. Po potwierdzeniu wyboru, Użytkownik przenoszony jest na stronę wyboru sposobu płatności i sposobu odbioru zamówienia.
  3. Odbiór zamówienia może być dokonany osobiście w siedzibie OPTIPARTS.PL bez dodatkowej opłaty.
  4. Zamówienie może być także dostarczone na adres wskazany przez Zamawiającego za odpowiednią opłatą wskazaną w cenniku dostawy. Wybór formy odbioru następuje po skompletowaniu zamówienia.
  5. Po złożeniu zamówienia Zamawiający otrzyma mail bądź wiadomość sms (zgodnie z zaznaczoną podczas składania zamówienia opcją)  potwierdzający przyjęcie zamówienia. 

 

§ 5

  1. Zamawiający - konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od dnia dostarczenia przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 
  2. W przypadku skorzystania z uprawnienia wzmiankowanego w punkcie 1 niniejszego paragrafu,  Zamawiający – konsument zobowiązany jest odesłać dostarczone zamówienie w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu rzeczą sprzedaną, a OPTIPARTS.PL zwraca na rachunek bankowy Zamawiającego – konsumenta należność za zwrócone zamówienie.

 

§ 6

  1. W przypadku, gdy okaże się, że dostarczony towar jest niezgodny z zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo do wymiany towaru na zamówiony bądź nowy.
  2. Odesłanie zamówionego towaru następuje na rachunek OPTIPARTS.PL, który pokrywa związane z tym koszty.
  3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Zamawiającemu wysyłany jest nowy egzemplarz w miejce niezgodnego z zamówieniem. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona, OPTIPARTS.PL  zareklamowany towar odsyła na własny koszt.
  4. W sytuacji braku zamówionego a niewadliwego towaru, OPTIPARTS.PL informuje o tym Zamawiającego mailem bądź telefonicznie. Wedle wyboru Zamawiającego – uiszczona należność jest zwracana na jego rachunek bankowy, albo wysyłany jest inny towar w tej samej cenie, wybrany przez Zamawiającego. Koszty przesyłek ponosi OPTIPARTS.PL